Menu

B-LATTA

Mister B

 

“Turn off your mind, relax and float down stream” 
Come camminare nella periferia di Liverpool, sedersi sotto un vecchio bancone e rilassasi, riempire il bicchiere e sorseggiare il rock.

 

Tipologia: Special Bitter
Gradazione: 4,2% vol.
Volume: 33 cl
Ingredienti: Malto d’orzo (Best Pale, Heritage Crystal), orzo in fiocchi, luppoli (East Kent Golding, Cascade), lievito
Temperatura di servizio: 9°C

 

PERCHÉ MISTER B?

B è la prima consonante dell’alfabeto, iniziale di tante parole ma di una in particolare: Birra, quella Buona.
Dalla passione e l’idea di birre nuove da bere in ogni occasione, è cresciuto il progetto di un signor Birrificio. Esperienza fatta sul campo in altre realtà brassicole, o girovagando per birrifici in giro per il mondo, partendo dal homebrewing e dal mero studio ovvero bere tanto ed essere curiosi, questa è la ricetta di positività birraria e non. MISTER B ha voluto portare questo in ogni bicchiere, con un pizzico di ironia, perchè poi la birra deve far sorridere. MISTER B non è solo un marchio, un laboratorio o un magazzino: è il mezzo per esprimere l’idea di birra senza compromessi, piacevole e nuova ad ogni sorso. Il tutto in un piccolo paesino, Tripoli, a pochi chilometri dal centro della storica Mantova, una volta patria della sede del Circolo del Luppolo.

 

 

Mister B

EN-US Flag

“Turn off your mind, relax and float down stream”
How to walk on the outskirts of Liverpool, sit under an old counter and relax, fill the glass and sip the rock.

 

Type: Special Bitter
Grading: 4.2% vol.
Volume: 33 cl
Ingredients: Barley Malt (Best Pale, Heritage Crystal), Flake Barley, Hops (East Kent Golding, Cascade), Yeast
Serving temperature: 9 ° C

 

WHY MISTER B?

B is the first consonant of the alphabet, beginning with so many words but one in particular: Beer, that Good.
From the passion and the idea of ​​new beers to drink on every occasion, the project of a Mr Birrificio has grown. Experience in the field in other brassicas, or wandering around for breweries around the world, starting from homebrewing and mere study or drinking so much and being curious, this is the recipe for beer and not. Mister B wanted to bring this in every glass, with a pinch of irony, because then the beer should make you smile. MISTER B is not just a brand, a workshop or a warehouse. It is the means to express the idea of ​​uncompromising beer, enjoyable and new with every sip. All in a small village, Tripoli, a few miles from the historic center of Mantua, once home to the Circle of Luck.

 

Mister B

 

  Le Signore Brewing Company srlsFacebook


Sidebar



Top